Služba Microsoft SharePoint je intranetová platforma pro podporu týmové spolupráce a řízení vnitrofiremních procesů. Vyznačuje se maximální uživatelskou přívětivostí, robustní funkčností a vysokým výkonem.
Nabízíme vám nasazení tohoto unikátního produktu do prostředí vaší firmy. Naším zaměřením je snaha dosáhnout maximální využitelnosti při zachování přijatelných nákladů, proto se specializujeme převážně na dodávku čistého řešení služby SharePoint, bez nákupů dalších finančně náročných doplňků.
I tak jsme schopni zajistit pokročilé techniky řízení obsahu zahrnující komplexní workflow, tvorbu sofistikovaných formulářů, netriviální řízení oprávnění a další speciální funkce, které jdou běžně na platformě MS SharePoint řešit velmi obtížně.
POSTUP IMPLEMENTACE
- ANALÝZA ZADÁNÍ
Po obdržení poptávky s Vámi zdarma zkonzultujeme vaše hlavní požadavky - NÁVRH ŘEŠENÍ S CENOVOU NABÍDKOU
Po důkladem seznámení s vašimi požadavky vypracujeme cenovou nabídku a přibližný návrh řešení - SMLOUVA NEBO OBJEDNÁVKA
Po schválení cenové nabídky následuje podpis smlouvy o dílo, případně příjmeme objednávku v případě menšího rozsahu projektu. - DETAILNÍ ANALÝZA POŽADAVKŮ
První etapou realizace je detailní analýza požadavků a konzultace se zodpovědnými pracovníky, kdy upřesníme detaily navrhovaného řešení a získáme tak jistotu správného návrhu ještě před zahájením vlastní implementace. - IMPLEMENTACE ŘEŠENÍ
Dle finální analýzy a návrhu provedeme implementaci požadovaných funkcí. - PODPORA, SERVIS, ROZŠIŘOVÁNÍ
Většina projektů je dlouhodobá a vyžaduje podporu během provozu a další rozšiřování funkcionalit dle nových požadavků.