Před tím než se pustíte do vytváření strategií vašich kampaní – uvědomte si, jaké jsou vaše úmysly. Z jakého důvodu chcete inzerovat a čeho tím vlastně chcete dosáhnout. Tohle jsou nesmírně důležité kroky.
Jen správně stanovené cíle na začátku vám pomohou ve finálním zobrazení.
Uveďme si pár příkladů, vždy musíte mít na paměti, jaký druh činnosti firma zastává a podle toho volit konkrétní záměr, který chcete sledovat:
- Zvyšování příjmů např. z objednaného zboží přes vaše stránky (e-shop).
- Počet zobrazení, jak konkrétního zboží, ale i vašich webovek.
- Cena za konverzi (jde o to, nastavit správnou cenu u každé z nich, jestli konverze dražší 10 kč pro vás dává ještě smysl).
- Vyplnění kontaktního formuláře a odeslání.
- Registrace kontaktů pro zasílání newsletterů.
Rozhodně se snažte při vyhodnocování reklamních kampaní stanovovat takové cíle, které se dají sledovat a vyhodnotit. Sledovat samotnou návštěvnost webu nestačí. Veďte statistiky za pomocí analytického nástroje Google Analytics. Jde o to, že ve fázi plánování a strategie musíte počítat s odhady a průměrnými výsledky, ne úplně konkrétními výstupy.
Pro optimální a vyváženou funkci reklamní kampaně je rozhodně nejlepší se spojit s PPCčkářem, který s vámi probere tu nejlepší variantu a sestaví strategii. Práce PPC konzultanta nekončí tvorbou kampaní! Opravdový profík vás upozorní i na nedostatky vašich webových stránek nebo e-shopu. Dostanete komplexní informace. Potom teprve PPC reklama dává správný smysl a začne přinášet zisk.